Plain Color Tumblr Themes
-->

Thursday, July 28, 2011

there are someone much better than you ..






result up2 dah keluar .. not fully lah .. but , seperti yang sudah dijangka , i got A in geografi .. alhamdullilah .. since form 1 untill now ,, i never fail to get A for this subject .. :)))) tapi takde lah #terer mane pon ..
tadi ade someone say to me , "tini , asal kau pandai sgt geo ek ? " okey saya jwb ;
saye xpandai mane sebenarnye .. faktor dpt A mungkin minat kot kat subjek ni .. ntahla.. otak ni terima masuk subjek geografi je .. tapi serius , saya xpandai mane sbb bagi saye there are someone much better than me .. and  lumrah manusia dijadikan ade kekurangan dan kelebihan masing2 .. maybe kelebihan saya agak pandai dlm subjek geografi , tapi saya lemah dlm sains dan subjek bahasa arab dan muzaqqirat .. haa untuk awak yg ckp saya pandai geo tadi ; awak pulak pandai dalam subjek yang saya xpandai.. so, ape kata, kita study same2 , help each other for both sake .. okeyh ? have a nice day kawan ^^

maaf , terbatak eh .. over-excited lah .. :D

No comments:

Post a Comment