Plain Color Tumblr Themes
-->

Friday, February 18, 2011

rabu's story

yeah!! budak kecoh in the house !!
 so today nak citer rr psl ari  rabunyer story..
pagi2 lagi aku dah terkene ngan dayu..dye "tolong" angkatkan tangan aku time ustz maskuri tnyer perbezaan stt n stb .. nseb bek aku dpt jwb dgn sempurnenyer... klw tak......
 pstuh sbelum rehat, aq gi mrayau ngan husna ke blok depan..aku ingt nak jumper amar as aku der urusan yg lom settle ngan dye...husna lak bkn men suka dye bler aku ajak gi blok depan..nak usha buah aty dye laa.... si mr.hikaru zihni...*jk
berpusing2 aku ngan husna at blok depan since si husna nih tarik2 aku..*glabah sgt nak jumpe buah aty,jk
punyer lme aku ngan husna at blok dpn, hajat aku nak gi 2 tabligh x ksampaian since time uhhh ader cikgu ngah ngajar...haha tpy per yg aku dpt is kene usha ngan dak 2 fatonah...ntah paperlaa dyorg...
then lps rehat x derr yg mnarik kott just as ussually aku jadi bahan...

petang lak..ader koko..minggu nih sukan..aku ngan geng2 aku except shazza n afifah msuk satu sukan that is bola baling.. ini kelab sukan bkn sbrg klb sukan k..rmai ahli dlm kelab nih pgang jwtn trtinggi at skola such as shafiq suhiman our k.umum aka pengawas , rahmat p.k.umum aka pngawas juga n aizat , k.asrama aka naqib usrah kelas aku.
 so perjumpaan ptg tuh ktorg brkumpul at 2 fatonah..group aku plih port trbaik at blkg skali n tgh2...first task ktorg kene bina group...n group kitorg trdiri dri ktorg sndri, 2 org akak f3 n kak izzati our naib pngerusi of club... lps tuh ktorg dsuruh create nme group n wat moto...ktorg x yah pikir lme2 as kak shamimi bgi ktorg nme kumpulan Geo Geigita.. ktorg stuju jer as ktorg rse me tuh unik kott...
pstuh time suwoh bentangkn nme kumpulan..dyorg suroh aku..n aku ngan smangatnye bangun...mule2 aku bgi salam..pstuh aku sbut rr nme kump. aku...dsbbkn aku ckp laju, si aizat yg jadik pngerusi arituh x dgr..dye kte dye just dgt gita2 jerr...byk kali gak rr aku repeat..bwu dowg paham..pstuh dtnyer lak..asal ktorg plih nme tuh..aku jawab..nme tuh ktorg amik dri slh satu watak animasi dlm citer dragon ball..knape? sbb..watak tuh smngat mcm kitorg...lpstu moto ktorg lak "main sampai menang !!"
pstuh aizat ckp.."klw x mng...x yah main rrr....."spnjg perjumpaan arytuh group aku pling kecoh rr...tmbah ngan aizat gile2 skit ... abis riuh jadinyer perjumpaan arytuh..tpy en..aizat jadik pengerusi arytuh mmg best rr..ayat spontan dye klkar ngan glagat dye n rahmat yg ntah paper...tpy yg pling x leh bla bler dye uhh asyik attack group aku...knape? mybe dye dah cam kott ktorg....pstuh time nak abis uhh dminta beri cadangan tuk xtvt.. mule2 group aku cadang nak beri cdangan wat liga bola baling bak kte aizat..tpy group dpn aku aka group Score n Trick ckp dlu..x perlaa..pstuh group aku bg usul wat perlwanan persahabatan antre skola..cdangan dpertimbangkan. lpstuh aizat tnyer agi..x der cdangan lain ker..kitorg ckp rr x der..pstuh..tetiber dye tunjuk arah zati yg ngah sodap mkn lolipop...zati per agy..terkejut beruk rr zati..yg len sume dah glkkn dye..alaa cian zati si stawberry...
lps uhh ..
lps uhhh...
nothing

the end

No comments:

Post a Comment