Plain Color Tumblr Themes
-->

Saturday, March 5, 2011

be middle person 0.o

yupp!! malam ni aku jadik org tgh between 2 org kawan aku yg ngah gaduh.. pnat taw ! aku kne copy paste ape sahaje yg dyorg ckp kat chat box muka buku.. cam ni..

pnat taw.. seb bek dorang dah ok mlm ni gak.. klw tak.. aissh.. nmpaknyer keje be middle person nih part time job aku laaa...

per agy ek nak story,, urm.. hah!! taun nih ader sorang dak form 1 nme dye lbey kurang aku kott.. nurin fatini afrina.. hah kan ader nme fatini tuh.. >fatini junior< dak ni pandai taw.. urmm.. dye masuk kelab bahase inggeris n bomba same wif me laa... tpy lps nih dye dah x wujud di samttar since dye will pindah ke smka kuala selangor~ wow! sbp laa... dan lps nih hnye tinggal fatini senior.. n thats me!! only me !! fatini sahaje in samttar.. mybe bkn fatini sahaje kat samttar kot..since mybe der dak len yg nme sma ngan aq.. tpy at bomba surely 100% aku sorang.. yeah!! haha batak! bukan aper pon.. sajer jer.. nonsense jer.. aperlaa ayat pon ntah paper.. smpai ssni dlu kott.. the end ea..
bye all by sahaje tak betul (:
emoticon01emoticon01emoticon01

No comments:

Post a Comment