Plain Color Tumblr Themes
-->

Tuesday, March 29, 2011

Lot of Story to share (:

hello sume,, blogging time,, tonite i have a lot of story since yesterday aku x sempat nak on9 langsung,, so tired...y?? bcoz yesterday i got last hpv injection.. perghh!! saket teramat sangat!! maseh trase untill now!! x leh tahan bila ader kawan2 tersentuh tmpat yg kene inject tuh.. or actually not ter laa they purpose do that.. wanna put a sign >>
dont touch !
okey wateva forget it..
today punyer story is about Timbalan Perdana Menteri coming to my school >>
Sek. (A) Men. Tinggi Tengku Ampuan Rahimah,Sg.Manggis

okey batak time!! actually bukan apa pon.. saje nak membatakkan dri..
okey hari nih hari yg tersangat mmbosankan even TPM datang,, x blajar langsung,, n kitorang x dbnarkan mrayap sperti slalu..
plus aku langsung x nmpak him today.. so x der mood nak usha2 orang...
but,, dalam kbosanan hari nih,, ader terselit satu cerita yg mmalukan aku n idayu,, LOL u know!!
after rest tadi,, aku ajak dayu gi bilik guru sbb c.hayati nak duit buku.. before blik kelas,, ustazah suryani mintak tolong belikan air twister kat koperasi,, n in the same time,, sume org tgh busy coz TPM is ontheway dah nak2 smpai,, aku ngan dayu pon bergerak secepat mungkin sbb plajar x dbenarkan berada dikawasan yg TPM nak lalu.. after beli air,, aku trus gi bilik guru,, aku ngan idayu berjalan scepat mungkin.. tiba2.. ader org tegur kitorg berdue say >>
"kak,kak, tuh duit jatuh.. banyaknyer duit.."
trus langkah aku stop,, aku pusing blakang n guess what?? duit buku khb yg dayu pgang berterabur atas jalan!! so embarrassing since sekelilig kitorang is a lot of pelawat dri sekola lain n pngawas2 skola yg terdiri dri kawan2 aku,, mmg gmpak bile aku kne glak ngan pngawas2 tuh.. thanks korang sbb glakkan !! blusher gler aku time kutip duit tuh,, lps kutip,, trus grak gi bilik guru n bgi air.. nak blik kelas,, kitorang kene rempuh pngawas2 yg glakkn kitorg,, aku hnye mmpu cover muke n mintak dyorang ketepi.. trus gi surau.. kat surau aku trus gelak besar.. :D
u guys try imagine u guys at my place.. what u guys do?? Oh Memang Gila !!
tady balik skola mmg pnat since had to walk alone from bustop bt.9 untill my house yg located at tmn sri medan 2 @ dkt ngan simpang ke-2 jln utame bt.9.. x jauh.. 2km jer... imagine korang berjalan kaki sjauh tuh.. aku smpai umah trus kaki kebas rse cam nak patah jer.. huhu dugaan,cubaan,cabaran.. sok balik skola,, thought nak blik nek bas skola warisan.. ngan syida.. urmmm...

by sahaje


miss him a lot

No comments:

Post a Comment