Plain Color Tumblr Themes
-->

Friday, March 11, 2011

no idea (:

helow! petang sume.. nak story per ek? urm.. story ary rabu laa.. ary rabu arytuh en.. skola aku ader wat amal islami...aku x amek paper bhangian pon.. just jadik manager tuk choral speaking abu burn.. not bad laa.. aku just bagi tunjuk ajar n sumbangkan sdikit idea tuk persembahan dyorang...
pnat gak rr.. since ary rabu tuh jgak aku jadik cameragirl for kwn2 aku yg amek bhagian... bekejar kejar aku dri blok A ke blok D.. pnat~ kat choral pon aku kene kejar2.. coz nak crik dak2 choral yg mrayau ntah ke mane... lps kwn2 aku sume dah abes wat persembahan dyorang yg terunggul gitu.. kitorang jln2 gi round satu skola... tpy rmai gi kumpul at dewan sbb nasyid ngah berlangsung.. aku,dayu, lidiya n anis mls nak tngok sbb dewan tuh sepadat padatnyer ngan manusia... so, kitorg just lepak at kls 1 tabligh.. dekat ngan dewan.. so lehlaa dgr dgn jelas sorenyer.. kbanyakan nada dye sme jer ngan taun lps.. so bored laa.. kitorg lepak at kls tabligh tuh mngarut ngarut jer.. burung hantulaa, iguana laa, "akucintapadamu" laa.. ape2 jer laa..nonsense memanjang
:face61: ptang lak.. acare pnyampaian hadiah.. fuhh!! padat :x::x: aku ngan dayu dok berdue at blkg.. huhu.. ngatuk la.. smpai tertidow aku.. abestuh.. cekgunyer ckp pnjg lebar laa.. dah uh.. acare yg aq nak tau sape mng.. diumumkn yg akhir2 skali.. aperlaa:face4: ..
huhu.. korang nk tau something ark? choral firqah abu burn en.. MENANG!!
:face42: x sangke aku... yg dak2 choral pon x sangke.. huh berbaloi usehe aq yg x sberape tuh...:face39: nak citer per agy ea??
urrmmm... x tau laa... x perlaa.. the end dulu ea...
nak gi kemas new house laa.....
so, abes sini eaa... n sorryy if ayat aku korang x pham since aku x der idea sbnrnyer nak share paper...

:95:by sahaje bosan


p/s: dak tuh x datang harinih... abeslaa demam seminggu :D

No comments:

Post a Comment