Plain Color Tumblr Themes
-->

Sunday, April 24, 2011

ape slack2 hah?!!


awal2 lagi sudah tunjuk muka bengang


salam and nite sume para bloggers sekalian...
malam ni aku punya banyak story.. but tak boleh nak story semua as tak penting sangat kot...
erm.. aku nak tanyer ni.. ape korang rase biler ade someone whoever lah yang slack2 korang ek.. ape itu slack? ala.. yang jeling2 tu.. mata kero or something like that lah.. dont know how nak terangkan lah.. korang paham sendiri lah.. *baper banyak 'lah' daaa.. -,-"
aku benci giler kat manusie2 berkenaan yang suke sgt slack org nih.. angpa suma takda kojo lain kaa?? angpa pikiaq mata angpa suma tuh cukup lawa kaa? kalau mata tuh ada cun macam mata mat salleh or sesaper jer laa yang berdarah barat takpa juga.. nih mata takat boleh jumpa kat jusco ape heran.. eh eh.. kira okey la nih aku cakap mata korang yang berkenaan tuh boleh jumpa kat jusco.. bukan kat paso malam.. low standard kan.. aku paham.. see? aku still jaga standard korang korang even korang slack2 aku cam nak terkeluaq bijik mata tuh.. eeiii!!!! geram betui aku ngan korang yang berkenaan nih.. cucuk mata tuh karang tau laa... ape?! ape?! korang cakap aku tak berani nak buat?? amboi... aku berani der.. just aku taknak buat sebab nanti apa2 jadik.. sapa susah.. aku jugak.. so aku taknak la amek risiko yg bodoh..
dah dah dah.. korang nak tau tak sapa mereka yang berkenaan tuh?? nak tau?? erm.. aku gitau sikit saja ea.. takleh banyak2.. nanti kena saman.. tak kena saman.. nanti kena slack lagi teruk.. aku bukan apa.. kesian kat mereka nak slack2 aku.. saket mata dorang.. ish3
kat sekeliling aku yg selalu slack aku nih ramai... tapi yg paaaaaaaaaaaling aku TAK suka is someone nih.. dye banyak tua dari aku... but.. am i care??? huh! serius aku cakap mata dye takleh bla nak slack2 orang... yg peleknyer.. dye slack kat aku sorang.. kat kawan2 aku idokle dye slack gitu.. aishh.. manusie nih.. aku tak faham betul ngan manusia nih... maybe ader salah faham yg aku tak sedar akan kewujudan ketidaksalahfahaman itu... okey2 stop about him.. ops! kantoi pulak yg manusie nih berjantina lelaki.. errr.. abaikan saja..
selain manusie nih... ader jugak manusie lain.. yg this one meeeeeeemang aku sebel.. huh! taknak storylaa.. buat saket hati saja.. lagi... sape ea.. urm.. sipolan tuh,sipolan nih,sipolan nun, ramainyer.. nak story satu2 malas den.. baik den menghafal tafsir hadis lagi baaaanyak paedah kan kan.. papejela.. urm.. buat mereka yg berkenaan yg suuuuuuuuka saaaaangat slack saya itu... berhentilah kamu dari aktiviti yg kurang berfaedah itu kerana aku benci tengok kau slack2 aku lahhhh!!!! kalau kamu tak puas hati sama saya,, face to face der.. abes citer.. masalah tada.. okey? kalau boleh tahun ni aku takmau ada musuh..*even hakikat sekarang memang sudah ada budak attack saya =.=" tapi kalau korang nak bermusuh juga... i repeat again,, am i care???
BTW,, wait for my blog tranform soon yaa.. dont know when.. but will...
salam sayang penuh ukhwah, anak cekgu denan :)


** mulai entry ini,, saya guna pelbagai bahasa juga dialek.. saya kurangkan mengguna shortform.. and.. terima kasih :)

No comments:

Post a Comment