Plain Color Tumblr Themes
-->

Saturday, April 30, 2011

dapat buku lagi !



assalam.. hehe sekarang tgh musim membaca.. mana tidaknye.. kan skrg kat pwtc ade book fair..

hah! korang pegi x?? 


" BANGSA MEMBACA BANGSA BERJAYA " jadi,, byk2 lah kite mmbaca agar kite berjaya ! * eceh ceh ceh.. teriklan pulak :P

spt biase aku x berkesempatan pegi tapi aku ttp dpt buku dri sane.. huhu tringin nak pegi.. tapi x perlah mungkin rezeki aku len kali je.. skola aku ade wat rombongan, tapi aku x join since x ramai kawan2 aku yg pegi.. xkesahlah.. thn nih aku dapat 2 buku cam thn lps n thn sblomnye.. satu dri abg satu dri kak ida.. wahh!!! thank you dear.. abg apis bagi buku...

aku baru start bace buku nih.. tapi nanti kalau dah abis bace aku share ngan korang ea.. buku ni cam best kan.. byk nilai... suke2 !! ^_^

second buku kak ida kasi,, is..

hehe ini bkn bukunye.. dah try carik kat google tapi takda lah.. so aku reka sendri cover buku.. btw, credit doodle from : nazihah anuar.. nice doodle right? muslimah gitu..

adek aku pon dpt buku,, dye dpt buku..

and


look like interesting !!

uwa pon dapat.. dye y mintak kat kakak blikan buku nih..

mmg interesting.. novel islamik.. luv it lah!! nak bace2 !!
hah! sebut pasal uwa ni.. ari nih dye pegi sndri ke pwtc ngan kwn2 dye *budak lepasan spm  naek bas,ktm n else.. huh berani dia... apelah y dye beli.. ade utk aku x agk2nyer?? hmm...

tadi time menggoogle gambar2 ni.. jumper satu ungkapan.. nicelah..


and


*so, conclusion is, i luv book bcoz i luv read... hehe kaki novel kot... novel 600 ms ++ aku boleh habeskan dlm 2 days je.. so, sape sini baek hati.. my bufday next month.. prefer get a book lah.. saya mau cover n isi buku sekali.. kalau takat akaun mukabuku saya pon ada.. n cover buku cam gambar2 di ats baik x yah..  hehe paper pon... have a nice day ! ^_^

No comments:

Post a Comment