Plain Color Tumblr Themes
-->

Friday, April 8, 2011

result up1 T.T

salam jumaat sume...
hari nihkan aku dapat full result up1
huhu.. truk laa resultnyer.. nak nanges!! :face29:
secara opennye,, nih result aku


:m:b.melayu : 56% *x penah2 dapat C.. T.T

:m:b .inggeris : 66%

:m:sejarah : 70%

:m:geografi : 91% *paling tinggi dlm kelas !*bangge :D

:m:pen.agama islam : 68%

:m:matematik : 75%

:m:sain : 82% *x penah dapat A ! :D

:m:kem.hidup bersepadu : 73%

:m:b.arab komunikasi : 46% *err.. =.=

:m:tauhid feqah : 29% * gagal T.T''

:m:tafsir hadis : 46%

:m:Al-Quran : 88%

:m:b.arab muzaqqirat : 66%

:m:tarikh islam : 51%


huhu aku ni mmg ______(boleh diisi sesuke hati sesedap rse) urrgghh!! so,, dengan markah yg x seberapa tuh.. for first test,, i got number.......

22 !!
huhu trukkan.. urmm...:face32:.. tapi x perlaa asalkan aku menang dri usop yg dpt no.23 , arrafi' dpt no.30 n firdaus dpt no baper ntah.. yg penting aku menang!! tapi ngan dayu,, x penah nyer aku leh menang... =.=

something mngejutkan aku is.. geng fazlina sumenyer lagi pandai dri aku.. geng dyorang tuh klw berkumpul,, main2 jer kejenyer.. bergossiplaa.. aperlaa... tapi dlm diam2.. fazlina dapat no.14, fatehah dpt no.8, aimi dpt no. 3 n diyana dpt no. 17 !! huh. jeles:face56:
enough for today k..
tatatititutu :face64:
as salam...

nampak budak tuh main kejar2 =.=

No comments:

Post a Comment