Plain Color Tumblr Themes
-->

Monday, April 18, 2011

salam...

salam sume.. harinih kan aku tranformasikan blog aku tuk kali baper ntah.. huhu sorry if mnyusahkan korang.. kali nih aku tukar template,layout n link.. y len2 nanti aku tmbh next time...
aku tukar template coz aku nak same ngan blog kwn2 aku.. lidiya n afifah .. lawa en blog dyorang..
aku tukar layout atas nasehat lidiya.. dye kate layout aku sbelom nih ( kaler biru plus hijau, love2 sgale bagai ) cam kanak2.. dye suggestkan aku choose vintage like her.. but aku x berminat.. dye suggest plih colour2 pastel.. that why aku tukar layout nih.. kaler pastel.. aku tukar link sbab.. ntahlaa.. but biru is still my fav colour ever ea.. too apple green.. cume not very suitable for blog i guess.. hehe why " budak tabung " bcoz.. aku mmg budak kott.. *perasan maseh budak2.. tabung is bcoz ari2 duit massuk dlm fail aku.. huhu aku kan bndahari klas.... erm.. tabung pon tabunglaaa... huhu aku skrang dah x tau nak mnaip aper.. malas sudaa nak blogging watever.. korang jgan rr follow cara aku.. tapi korang leylaa follow blog aku y simple nih ea.. nanti ader mase terluang.. aku aktif blek ea.. skarang x bole.. aku busy ngan sekola.. aku kena lebeykan fokus kat study.. since aku punyer pretasi turun ngan mndadak.. huh! okey rr.. smpai sini dulu ea.. salam ukhwah~

p/s: sekali lagi maaf jika saya hilang sebentar dari dunia blogging.. study first is my princip now.. thanks for the understanding :)

No comments:

Post a Comment