Plain Color Tumblr Themes
-->

Saturday, May 14, 2011

=.= busy mode

- assalamualaikum -

whoaa!! finally dapat jugak bukak blog. haish. dah sebaldi aku nanges baru bole bukak. *okey.tipu =P
ini maybe last post sampai habes exam. *maybe je.  
aduyai. dah PPT da.
gulp! >.<

apelah naseb aku kali nih.
subjek akademik insyallah o.k
subjek agama pulak k.o
camne tuh?

takotlah kalau gagal lagi.
kesian kat asatizah yg mengajar.
penat2 ajar. aku gagal.
maaf! T.T

surely yg paling aku meankan is pelajaran tauhid-feqah.
serius otak aku blurr nak terima masuk.

maaf ustaz azhar.
kalau saya gagal lagi
nak buat camne, anak didikmu ini mmg blurr.
since form 1 lagi.

lain subjek okey.
subjek ni je sangkut.
adess!!

x faham betul ngan diri aku sendiri.

>fatini.. apelah yg susah sgt nak kasi masuk tauhid feqah elok2 dlm otak.

< - no comment -

teruk betul aku nih. x dpt nak kenalpasti masalah ape sebenarnye yg bikin aku susah sgt nak paham tauhid feqah. 

fokus?
mmg la tak bape fokus.
matapelajaran lain pon same je. tak kurang fokus.
tapi maseh boleh bawak.

guru?
ntahla.. sume gurunye okey kot.
dari tahun lepas, 3 kali ganti guru, sampai sekarang.
dari ustazah hamna yg lembut, ustaz faisol yg garang, ustaz zamzam yg cool and sekarang, ustaz azhar yg baik,
aku maseh ttp same.
dulu,kini dan selamenye~
maseh x boleh bawak subjek tauhid feqah.

aduyaii.. anyone can suggest me an idea.
or whatever something like that.
seriusly need help.

however, i will keep try to memorize as i could.
huhu dpt sikit2 tuh pon okeyla kot.
dari langsung takde kan.

btw,
heran bin ajaib lagi pelik.
bila, post blog aku psl camera yg latest ni boleh hilang pulak.
-,- musykil.
aku x padam.
tetibe je.
haish. - masalah -

- wassalam -

* maaf . form 3 saya tak layan . xD
*cakap x serupa bikin saja =P

No comments:

Post a Comment