Plain Color Tumblr Themes
-->

Saturday, May 14, 2011

ouh cik nokia T.T

- assalamualaikum -

first, nak say sorry sbb x dpt nak reply mcg awak sume.
cik nokia saya sakitlah.
pagi tadi jatuh cium bumi.

aku hanye mampu melihat.
x sempat nak selamatkan.
OMG!

cenggini citernyer..
mule2 aku on kan balek phone, 
tengok cam okey je.
dlm hati dah ucap syukur.
tahan lasak jugak cik nokia aku nih.
sekali bila mcg masuk, aku nak bukak,
jeng jeng jeng!!!!
tak dpt nak tekan.
OMG!
cuak separuh mati aku.
then aku trycubetest keypad lain.
and the result is,
4 button atas tuh okey.
tgh2 yg tidak okeyh.
no 1,2 n 3 tak okeyh.
yg lain okeyh.

sedih gile! xde maknenye lah okeyh lagi kalau dah master button xleh pakai. no 1,2, 3 huruf A-F x leh pakai.
camne nak dail no. camne nak reply mcg awak sume tuh. =.=

serius dari pagi tadi, bunyi mcg masuk. x henti2. dah baper byk pon ak x taw.
x dpt nak tgk mcg tuh.

nak kena masuk hospital lah jawabnye.
ouh cik nokia~

sabo je lah~
ade hikmah disebalik ape yg terjadi.

cik nokia aku tau aku kebetulan xde kredit.
cik nokia aku taw aku rimas ngan manusia itu.
cik nokia tau yg aku x boleh nak berkepit ngan phone je. nanti lalai nak exam.

baik jugak cik nokia nih. tapi.. tension tau!!
x dpt nak tgk mcg ape.
harap2 x lamelah.

*mengharapkan keajaiban akan berlaku :]
argh! - nonsense -

btw, tadi kawan lame aku tegur kat fb.
wahhh!! terharu tau! dye maseh igt aku lagi.
time kat sekola rendah, kitorang xdelah rapat mana.
sbb cume same sekola agame n same satu kelas time darjah 5.
naik darjah enam, dah tak rapat sgt.
masuk sekola menengah, terus lost contact.
sampailah haritu dye dtg sekola aku sbb as peserta catur wakil sekola.
jumpe balek. time tuh igt dye da sombong.
rupenye tidak. dye igt aku lagi.
best best best!! hehe ter-over excited lak =P

- wassalam -




No comments:

Post a Comment