Plain Color Tumblr Themes
-->

Tuesday, May 10, 2011

heh! adek aku nih menyebok saja =P


- assalamualaikum -

aduyai. akhirnya setelah seminggu adek aku cuba pujuk aku buatkan dye blog, termakan jua aku ngan pujuk rayu dye. ish dye nih.. sabo jer lahh~

so, ramai2 lah kita memajukan blog budak ngade2 nih okeyh? =P

ini blog myza

blog dye blom lawa. nantilah step by step aku lawakan. blog aku pon x lawa. =.=" mana boleh lawan boss kan xD.

dye gunekan "kita" sbg kata ganti nama diri.

urm. lantak kau lah dek.. asal kau bahagia cukup.

tapi,

kalau kau buat hal kutuk aku...

siapp kamu!!

hehe xdelah.. gurau je.. 

(~o~) ngantoklah wey..

tidow dulu ea.. nak pegi masok mimpi manusia itu.

juga ada yg menanti masuk mimpi sayalah xD

ouh watevalah.. janji happy!!

^_^

- wassalam - 

No comments:

Post a Comment