Plain Color Tumblr Themes
-->

Friday, May 6, 2011

tetibe rindu sama Jijotlah

- assalamualaikum - 

harinih saya buat statement berani mati say,
I miss Adib Idham aka Jijot
huhu yup! aku buat statement ini dlm keadaan 100% sedar okey! dont you feel same as me?

sebenarnye en, tadi boring. then amek majalah sekolah sesi 2010. selak punye selak, sampai album kelas.
mule2 form 1. tatap gambar kelas tahun lepas. ouh. miss so muchlah :)

p/s: kalau mau lihat saya time pkai spect, usha itu majalah okeyh?! =P

then, selak lagi. form 2 pulak. tgk karomah,ikhlas,siddiq. yup! SIDDIQ. stop kat gambar tuh lame. trus automatik igt kesah taun lepas. maseh igt mereka kata saya 'kerek'. maseh igt bile kena slack hari2.
tgk muke sorg2. sampai muke Jijot, stop lagi.
automatik tanpa disuruh. segale memori keluar dari folder otak. igt lagi time sekola rendah. igt lagi time taun lepas. gaduh semate pasal kau. paling igt time aku jatuh tersungkur dpn kau. mereka berkenaan yg jadi saksi ketika itu aka kawan2 jijot sila gelakkan saya semula. mmg lawak time tuh. aku jatuh da x leh cover. igt lagi bile. Nov 15 2010. huh! rindu pulak tetibe.

tapi sume tinggal kenangan.. *ceh3 ayat
eh betullah. korang x rindu ke akan sahabat korang tuh?
aku rindu. kalau korang x, yer suda...
tapi seyes R.I.N.D.U lah..
kau pergi terlalu awal.
Jan 30 2011
tapi tuh sume takdir.
mood : sedih
*teroverdose pulak nak meleleh.

-------

jap jap. upload gambar..

-------





*gambar krg jelas. mahu lebih jelas pergi SINI

gambar ini saya copy dari photo of arwah. sape punye x pasti. minta izin ye dari owner of the pic.
dontknow whatelse to say. karang salah cakap taip, nanti banyak bunyi gossip pula.
and last, before aku habeskan ini entry, jom same2 kite sedekahkan alfatihah utk arwah.

- Al fatihah -

.....

semoga arwah ditempatkan dikalangan mereka yg beriman...

 - wassalam -

p/s: saya say a lot of MAAF kpd mereka yg berkenaan.
saya cuma insan biasa yg punya byk kelemahan dan sentiasa membuat silap.
^_^.


No comments:

Post a Comment