Plain Color Tumblr Themes
-->

Monday, May 2, 2011

contest blog saya smart :)



assalamualaikum n happy monday !!
harinih mood saya okey nak berblog walking.
first blog y saya ziarah x jauh. dekat je. my dar-link punye blog juga.
tgk blog afifah. wahh kemain lagi dia rajin masuk contest. aku pon nak jugak.*eceh mnyebok saja :P
plus hadiah dye gempak kot.

okey. so the syarat2 nye are :

1. wajib follow blog Qistina..




2. terbuka kpd semua owg k...




3. buat satu entry mengenai contest nie n tag kpd 4 owg..x kisah laa sapa pown



4. last sekali...tinggalkan link kowg dkt comment box bwh entry nie


and the hadiah is :

jeng! jeng! jeng!
*jgn betulkan cermin mata anda kerana ini real :)

wahh! mmg gempak en. agaknye naseb mnyebelahi sapelah. paperpown nak mulekan sesuatu tuh kite bace bismillah..
- bismillahirahmanirrahim... -

and kalau dah berakhir ucap alhamdullilah nanti. alhamdullilah aku ucap kalau aku dapat. kalau x dapat. aku maseh ucap alhamdulillah utk org y dpt kalau dye lupe nak ucap.. *biaselah klw dah teroverxcited happy, mybe da x igt dunie *joke darl :P

okeylah. sampai sini dulu. doakan sumenye baik2 saja :)

and last tag :

btw, tadi my sister bagi new cloth. wahh! suke :D
actually da lame aku mau cloth camtuh. alhamdullilah.. rezeki aku. thanks kak!
huhu untung ade kakak y suda bekerja ni xD 

No comments:

Post a Comment