Plain Color Tumblr Themes
-->

Friday, May 20, 2011

Hot Muffin : abang angkat ??!!

- assalamualaikum -

hari ni dgn rasminye aku nak buat satu tajuk aku sendiri. that is Hot Topic like Hot Muffin or Hot Muffin
aku nak share story yg hot2 belake abad ini. *ceh3  
why muffin? hehe sbb aku teringtkan dekat muffin kenny's rodgers yg sodap dilantak time panas2.
*terbayangkan. yummy! :D*

so, tajuk first kite is abang angkat. hot topic dlm kalangan kwn2 aku. 
choopp!! saya x terlibat dgn abg angkt segale bagai ni okeyh?
b'coz surely i have my own abg kandung. 

biarlah mereka dgn abg angkt mereka. aku dgn abg kandung aku. 
x batak ngan abg angkt b'coz abg kandung its better u know. sbb bile kite sesak, abg kandung gak yg bantu.
plus abg kandung aku yg satu nih la yg bertanggungjawab mewalikan aku time nikah. abg angkt x boleh tau.. hehe.. sorryampunmaaf kpd mereka yg ade abg angkat. x ade niat nak perli, menyakitkan hati or something like that dear. just for share. well sharing is caring. 

bknlah aku nak ckp yg kita x boleh nak ber-angkat. boleh. itu terpulang pada individu itu sendiri. maybe yg ber-angkat tuh dye x ade abg, kakak or something like that like dye ade abg but maybe abg dye jauh study luar negeri. so the point is, bagi pendapat aku, yg ber-angkat tuh maybe dye kesunyian, kesepian and something like that. yg x ade sbb nak ber-angkat tuh tapi berangkat, saya jawab, - no comment -

okeyh. stop. byk bunyi nanti aku jugak kena hentam. ngee~

meh sini aku nak membatakkan diri dgn abg kandung dunia akhirat aku.

tadatatata!!!


heeee.. poyo. tapi ttp abg aku. 
p/s: hencem jugak beliau nih =P

eh eh eh. asal? nak try? no no no! amek nombor giliran dulu yaa.. heee... bab jodoh dye aku x taw apa2.
nak story ape ek? pasal job dye lah. sebelom nih aku ade buat. korang usha SINI. meh aku buat lagi.
now, he is no longer ustaz at sekola private kat cheras. but sekarang jadi consultant for syarikat sendiri and follow org lain. selain consultant, dye jugak photographer and bla3.. byk sangatlah. korang usha sendiri SINI lah ea.. suda maju abg aku nih rupenye.

stop pasal job. pasal ape lagi ek? emm.. behave.

my abg is ank lelaki tunggal so mean beliau manje. heee ampunsorrymaaf. just joke. eh tapi serius manje! dpt time dye balek cuti. mak aihhh.. manje kot dgn mak aku. tapi x kesahla. bkn selalu kan..

emm dont know what else to story. so the conclusion is, i no need abg angkat utk masa skrg ini. masa skrg lah sbb masa dpn x berani ckp bcoz kita hanya merancang dan Allah yg menentukan... heee x)

and too pada mereka yg ber-angkat tuh, i wish u happy with your angkat tuh lah okeyh. and sorry if terasa,tersinggung dan seumpama dgnnya. surely bcoz,
entry ini tiada kaitan dgn yg hidup atau yg telah tiada. hanya rekaan semate mate utk merasmikan Hot Muffin saya. thanks for understanding. ^_^
 and last,
*saya doakan owner blog yg menaip ini entry aka budaktabung.com berjaya dlm exam and life.* ^_^
- wassalam - 

No comments:

Post a Comment