Plain Color Tumblr Themes
-->

Monday, May 9, 2011

fatini - afifah = BFF!!

 - assalamualaikum -

entry harinih surely special dedicated for my best friend forever until the end,
Nur Afifah bt. Ahmad Joharee
p/s: rindu doe kat kau :(
sebelum aku bicara lebih lanjut,*ceh3 ayat skema sudah terkeluaqlah
meh sini aku nak share satu status.. hehe pinjam ye kak..


semalam on9 fb.. sajelah tgk kat home.. pegi older post.. pastuh jumpe status nih.. tertarik menarik status nih..
its from kak buntal sengal (bkn nama sebenar). *hope anyone yg bace this post and know this akak nama sebenar dye okeyh?! i mean nama dlm IC ea.. btw yg aku menggedik secret tuh is Mr.F.. who? find it by yourself lah =P

okey. teruskan. jgn byk bunyi.

betul ckp akak nih. kawan yg berlambak mmg ibarat pasir2 kat pantai. ceusha pasir pantai tuh. ada yg cantik bersih.. ada yg dah tak kurang cantik sbb tercemar..
tapi dlm timbunan pasir yg bersih atau tak tuh, tanpa korang sedar atau tidak.. sebenarnya terselit mutiara2 yg cantik.. tapi kadang2 kita x sedar akan mutiara tuh.. lagi2 kalau kita ada kat pasir yg bersih.. ala yg mcm kat pantai2 kat pantai timur tuh.. kan lawa.. hah! bila kita dah ada kat situ,, time tuh kita rasa yg pasir2 tuh lawa sgt.. sampai kita x sedar akan mutiara yg berkilau.. tapi bak kata pepatah, jgn menilai buku dari kulitnya. pasir yg lawa tuh kalau masuk mata kita, rasa apa? pedih bkn.. bila dah masuk mata, kita dah x rasa yg pasir tuh lawa dah. malah kita maki hamun lagi pasir tuh.. sama je dgn pasir yg krg lawa.. am i right? :)

sebenarnya aku bkn nak cerita pasal pasir ke mutiara ke ape ke.. tak.. this about me who has forgotten my best friend.. ouh i'm sorry...

direct to the point.

dear afifah, nota ni padat lagi panjang tapi comel tau !! :)
first sekali yg aku nak ckp, aku rindu mcm org gilak tau sama kamu! is about one year kita x jumpe. second is just wanna to say maaf dari hati sbb selalu abaikan kau. huhu jarang call kau. msg or what. kalau same2 on9 fb, kite jarang chat. same2 busy ngan hal masing2. aku cari kau bila aku ade masalah. teruk kan aku. tapi kau x kesah. dont know nak ckp pe. yg aku tau, aku nak jumpa kau face to face as soon as possible. aku sibuk ngan hal aku. sibuk cari kawan baru. tapi aku selalu gagal. itu membuktikan kau satu2nya kawan baik aku dunia akhirat. and last, thanks sbb paham aku,terima aku seadanya n selalu bantu aku time aku sgt memerlukan. thanks sgt2 tau!   - fatini -
korang nak tau tak, aku ngan afifah ni bagai langit ngan bumi. byk perbezaan antara kitorang. dye pandai, aku suam2 kuku je. dye baik, aku pulak, entahlah.. tapi perbezaan tuhla yg buat kitorang kekal sahabat. beside, kitorang boleh share mcm2 benda dgn perbezaan nih. x delah jadi cam katak dlm mangkuk terbalik. sebenarnya kan kalau kawan2 kita sekepala ngan kita pon x best gak. nanti silap sikit, gaduh. tegur sikit, merajuk. urm sebut pasal gaduh nih, aku ngan afifah, cume hitung ngan jari je bila mase kitorang gaduh. gaduh manje tuh adelah.. itupon gurau2.. seingat aku sekali je kitorang penah gaduh. pergh! lame.. almost 2 month! tapi itulah yg first n yg last.

nak taw tak, semalam kan afifah make me meleleh tau!
semalam, kat sekola, ade masalah sikit, then mood terus tertimbus 6 kaki bwh tanah.
lepak surau.
dlm kepale time tuh aku igt afifah je.
then aku text dye,

>kol aku plizz.. really need someone 2 talk

then dye betul2 call aku.
aku terus angkat.
aku story ape yg jadi.
dye nasehatkan aku.
suroh sabar.
tapi x boleh nak borak lame.
since phone aku cam sakai.
lps dah abes calling2..
aku text dye say thanks sbb kol aku.
and she reply,
k. nprob syg ko.. hehe

u know what. so touching bila dye bls tuh. for your info, afifah agak hard nak ckp2 bende kasih syg segale bagai tuh.. huhu thanks kawan sbb bls tuh.. seyes aku meleleh. bkn sng tau nak dye ckp camtuh. :)

dontknow nak taip pe agi.. enough kot.
jap2 upload gambar.

---

huhu terkilan gila bila xde satu pon gambar aku ngan dye. tapi cetengok gambar aku ngan yg lain. berlambak!

sebelom aku ucap salam utk akhirkan post harinih.
aku pinjam kata2 Jazli,
maaf . diriku bukan yang terbaik . :)

- wassalam - 

No comments:

Post a Comment