Plain Color Tumblr Themes
-->

Monday, May 2, 2011

ouh Jazli Farid~ xD

assalamualaikum.. entry ke-2 hari nih. :)
okey. sebelom saya meneruskan enrty nih,

pliz let me know if there r someone who unlike this post.
especially to the jazli's girl i think.
i will remove this entry A.S.A.P :)

choopp! jgn panik! dlm kebushanan thp gaban nih, aku tetibe terigtkn kat Jazli nih. jap, bkn maksud aku aku tetibe syok kat dye ea..

no. no. no.

x psl2 nanti aku "kena" ngan makwe org.. pergh! ckup sekali aku rase pngalaman dserang makwe org..
sbnrnye aku wat entry ni khas utk Jazli sbb nak bagi award kat dye.. award ape?

jeng! jeng! jeng!


and hadiahnye is,

tada!!!



hehe. =.= xde keje kan. hey jazli! u should feel appreciate wif this award k.. bhahah! even i know this is nothing :P   

watever~

meh aku tunjuk bukti2 y dye layak dpt award nih, 





 ini cuma sbhgian saja. ada baaaaaaaaaaaaanyak lagi. cuma saya suda penat ma..
so, to Jazli Farid,

teruskan usaha kamu meng-like status saya sbyk n sekerap mungkin :P
with my pleasure, again thanks ! :D

eh eh jap jap!!! entry nih belom habeslah.. alang2 tadi dah ke older post. so, jumpelah balek status2.. ini dia mau tunjuk.. status popular saya! mean ramai yg like :P *batak!

eleh xde lah gempak mane~ :P

hehe.. biarlah nak batak. blog aku, so aku punya sukalah :P

hehe time older post tadi en aku jumpe satu wall post.. haha 1st time knl kt fb >>


sbenarnye aku dah lame knl ini budak. cuma itu tarikh baru knl kat fb.. hehe saje mnyelitkan ini gambar.. x da apa2 pon.. xD *again, batak!! :P

hah! skarang baru habes entry sbb da x tau nak tunjuk ape. lagipon keje rumah saye yg bertimbun itu suda memanggil manggil.. =__=  3 hari cuti, baru skarang mau buat.. dasar pemalas!! :P   eh choop!! bkn pemalas, x sempat nak buat jelah .. =.=" paperpon,

- wassalam -


No comments:

Post a Comment